Masz pytania? Może tu znajdziesz odpowiedzi.
  • zapytanie.png
    Zacznijmy od tego co to znaczy FAQ

    FAQ to skrót z j.angielskigo - frequently asked questions – często zadawane pytania

    Czyli zbiory często zadawanych pytań i odpowiedzi na nie, mające na celu udzielenie danemu użytkownikowi serwisu internetowego pomocy.

  • zapytanie.png
    Konta zarejestrowanych Klientów na starym sklepie Lidor.pl

    Nie mogę się zalogować na konto, co się stało?

    Z uwagi na zmianę platformy oraz obowiązujące przepisy nie mieliśmy możliwości przekopiować danych z Państwa kont. Będzie nam niezmiernie miło gdy poświęcicie Państwo czas i założycie nowe konto w naszym sklepie.

  • zapytanie.png
    Jak znaleźć akcesoria pasujące do mojego motocykla?

    Do wyszukiwania akcesoriów dedykowanych do motocykla stworzyliśmy specjalną wyszukiwarkę. Wybierz rocznik - producenta - markę i wciśnij SZUKAJ. Pojawią się akcesoria dedykowane do modelu.

    Można również wpisać model motocykla w okienku szukaj - wyniki wyszukiwania pokażą produkty powiązane z tym motocyklem.

  • zapytanie.png
    W wyszukiwarce nie pojawiły się produkty, których szukam.

    Gdy po wybraniu motocykla nie pojawiły się produkty, których szukasz - nie martw się! Znajdziemy je dla Ciebie!

    Zmiana sklepu wiążę się z ogromną ilością zmian w konfiguracji produktów. Być może ten model nie został jeszcze dodany do danego produktu. Prosimy o kontakt w tej sprawie - znajdziemy produkt i przedstawimy ofertę.

  • zapytanie.png
    Pytania dotyczące składania zamówienia

    Nie wiem jak złożyć zamówienie, czy mogę liczyć na pomoc?

    Oczywiście, bardzo lubimy pomagać :) Prosimy o kontakt z działem obsługi klienta za pomocą poczty e-mail (sklep@lidor.pl) lub telefonicznie pod numerami: 531400055, 616500010

    Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?

    Przygotuj indeksy (numery katalogowe) produktów, które Cię interesują. Zadzwoń do nas i zamów. Podaj adres dostawy i numer telefonu (do kontaktu dla kuriera).

  • zapytanie.png
    Pytania dotyczące płatności

    Jakie są dostępne formy płatności w sklepie Lidor.pl

    Oferujemy do wyboru kilka sposobów zapłaty: płatność elektroniczna - operację zabezpiecza serwis Przelewy24, za pobraniem oraz przelew tradycyjny. W salonie gotówką lub kartą..

  • zapytanie.png
    Pytania dotyczące wysyłki

    Zakupione produkty wysyłamy kurierem DPD. Możliwy jest również odbiór osobisty w salonie w Poznaniu na ul. Jakuba Krauthofera 58

  • zapytanie.png
    Dokumenty sprzedaży - paragon czy faktura?

    Jeżeli Klient nie określi, że zakup dokonuje na firmę i chce fakturę VAT standardowo do przesyłki dołączany jest paragon. Wymagane dane do faktury to: nazwa firmy, adres i NIP.

  • zapytanie.png
    Pytania dotyczące zwrotów

    Szanujemy Twój czas więc zwrot towaru jest bardzo prosty. Wszystkie informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w podstronie "Zwroty i reklamacje".

  • zapytanie.png
    Pytania dotyczące reklamacji

    Wszystkie informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w podstronie "Zwroty i reklamacje"