-
Zacznijmy od tego co to znaczy FAQ
FAQ to skrót z j.angielskigo - frequently asked questions – często zadawane pytania
Czyli zbiory często zadawanych pytań i odpowiedzi na nie, mające na celu udzielenie danemu użytkownikowi serwisu internetowego pomocy.
-
Konta zarejestrowanych Klientów na starym sklepie Lidor.pl
Nie mogę się zalogować na konto, co się stało?
Z uwagi na zmianę platformy oraz obowiązujące przepisy nie mieliśmy możliwości przekopiować danych z Państwa kont. Będzie nam niezmiernie miło gdy poświęcicie Państwo czas i założycie nowe konto w naszym sklepie.
-
Jak znaleźć akcesoria pasujące do mojego motocykla?
Do wyszukiwania akcesoriów dedykowanych do motocykla stworzyliśmy specjalną wyszukiwarkę. Wybierz rocznik - producenta - markę i wciśnij SZUKAJ. Pojawią się akcesoria dedykowane do modelu.
Można również wpisać model motocykla w okienku szukaj - wyniki wyszukiwania pokażą produkty powiązane z tym motocyklem.
-
W wyszukiwarce nie pojawiły się produkty, których szukam.
Gdy po wybraniu motocykla nie pojawiły się produkty, których szukasz - nie martw się! Znajdziemy je dla Ciebie!
Zmiana sklepu wiążę się z ogromną ilością zmian w konfiguracji produktów. Być może ten model nie został jeszcze dodany do danego produktu. Prosimy o kontakt w tej sprawie - znajdziemy produkt i przedstawimy ofertę.
-
Pytania dotyczące składania zamówienia
Nie wiem jak złożyć zamówienie, czy mogę liczyć na pomoc?
Oczywiście, bardzo lubimy pomagać :) Prosimy o kontakt z działem obsługi klienta za pomocą poczty e-mail (sklep@lidor.pl) lub telefonicznie pod numerami: 531400055, 616500010
Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?
Przygotuj indeksy (numery katalogowe) produktów, które Cię interesują. Zadzwoń do nas i zamów. Podaj adres dostawy i numer telefonu (do kontaktu dla kuriera).
-
Pytania dotyczące płatności
Jakie są dostępne formy płatności w sklepie Lidor.pl
Oferujemy do wyboru kilka sposobów zapłaty: płatność elektroniczna - operację zabezpiecza serwis Przelewy24, za pobraniem oraz przelew tradycyjny. W salonie gotówką lub kartą..
-
Pytania dotyczące wysyłki
Zakupione produkty wysyłamy kurierem DPD. Możliwy jest również odbiór osobisty w salonie w Poznaniu na ul. Jakuba Krauthofera 58
-
Dokumenty sprzedaży - paragon czy faktura?
Jeżeli Klient nie określi, że zakup dokonuje na firmę i chce fakturę VAT standardowo do przesyłki dołączany jest paragon. Wymagane dane do faktury to: nazwa firmy, adres i NIP.
-
Pytania dotyczące zwrotów
Szanujemy Twój czas więc zwrot towaru jest bardzo prosty. Wszystkie informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w podstronie "Zwroty i reklamacje".
-
Pytania dotyczące reklamacji
Wszystkie informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w podstronie "Zwroty i reklamacje"
Masz pytania? Może tu znajdziesz odpowiedzi.