
-
Akcesoria
- Audio, elektronika, GPS
-
Bagaż
- Blokady i zabezpieczenia
- Dźwignia zmiany biegów i hamulca nożnego
- Elektryka
- Filtry powietrza i układ paliwowy
- Gmole
-
Kierownica i osprzęt
- Manetki
- Podgrzewane manetki
- Akcesoria do manetek
- Dźwignie sprzęgła i hamulca
- Lusterka
- Adaptery do lusterek
- Nakładki na lusterka
- Uchwyty na telefon i nawigację
- Uchwyty na napój
- Uchwyty na kamerę
- Kierownice
- Risery
- Osprzęt kierownicy
- Akcesoria na kierownicę
- Uchwyty linek
- Oploty
- Linki gazu i sprzęgła
- Kokpit i zegary
- Koła i elementy kół
- Nakładki, osłony i ozdoby
-
Oświetlenie
- Podnóżki i podesty
- Pokrowce
-
Rama i nadwozie
- Siedzenia i oparcia
- Silnik
- Spacerówki
-
Szyby i owiewki
- Układ hamulcowy
- Układ napędowy i skrzynia biegów
- Układy wydechowe
- Zawieszenie
- STREET
-
ADVENTURE
- Odzież
- Kaski
- Gadżety motocyklowe
-
Chemia i eksploatacja
- Akumulatory
- Środki do czyszczenia motocykla
- Impregnacja i czyszczenie odzieży
- Filtry oleju
- Oleje silnikowe
- Oleje do zawieszenia
- Oleje przekładniowe
- Filtry paliwa
- Wkłady do filtrów powietrza
- Środki do filtrów powietrza
- Świece zapłonowe
- Tarcze hamulcowe
- Klocki hamulcowe
- Płyny hamulcowe
- Smary do łańcucha
- Narzędzia i wyposażenie
- Kategorie
-
- Akcesoriaaddremove
- Audio, elektronika, GPS
- Bagaż
- Blokady i zabezpieczenia
- Dźwignia zmiany biegów i hamulca nożnego
- Elektryka
- Filtry powietrza i układ paliwowy
- Gmole
- Kierownica i osprzęt
- Kokpit i zegary
- Koła i elementy kół
- Nakładki, osłony i ozdoby
- Oświetlenie
- Podnóżki i podesty
- Pokrowce
- Rama i nadwozie
- Siedzenia i oparcia
- Silnik
- Spacerówki
- Szyby i owiewki
- Układ hamulcowy
- Układ napędowy i skrzynia biegów
- Układy wydechowe
- Zawieszenie
- STREET
- ADVENTURE
- Odzieżaddremove
- Kaskiaddremove
- Gadżety motocykloweaddremove
- Chemia i eksploatacjaaddremove
- Narzędzia i wyposażenieaddremove
- Akcesoria
Świece zapłonowe
Jest wiele krytycznych parametrów wydajności motocykla, które zależą od stanu świec zapłonowych. Bezproblemowe uruchamianie, emisje i praca silnika są pod w...
Jest wiele krytycznych parametrów wydajności motocykla, które zależą od stanu świec zapłonowych. Bezproblemowe uruchamianie, emisje i praca silnika są pod wpływem tych małych urządzeń zapalających paliwo. Wykonują dość ważną pracę i pracują w ekstremalnych warunkach, chociaż świece zapłonowe to jedne z najczęściej pomijanych części w motocyklu. Nie przyciągają one wystarczającej uwagi, częściowo ze względu na ...
Jest wiele krytycznych parametrów wydajności motocykla, które zależą od stanu świec zapłonowych. Bezproblemowe uruchamianie, emisje i praca silnika są pod wpływem tych małych urządzeń zapalających paliwo. Wykonują dość ważną pracę i pracują w ekstremalnych warunkach, chociaż świece zapłonowe to jedne z najczęściej pomijanych części w motocyklu. Nie przyciągają one wystarczającej uwagi, częściowo ze względu na fakt, że dzisiejsze świece zapłonowe są o wiele bardziej niezawodne i trwałe, a ponadto nie musisz już nosić części zamiennych w kieszeni za każdym razem, gdy wybierasz się na przejażdżkę. Ale nawet dzisiejsze długotrwałe świece zapłonowe to elementy jednorazowego użytku, które należy sprawdzać przynajmniej, co 3000 km i wymieniać w określonych odstępach czasu. Podstawowym zadaniem świecy zapłonowej jest zapewnienie iskry zapalającej wybuchową mieszankę paliwowo-powietrzną. Iskra pojawia się między dwiema elektrodami na jej końcu, a odległość między tymi elektrodami, zwana również „szczeliną”, musi być prawidłowo zwymiarowana z dokładnością do setek cali. Jeśli odstęp różni się od normy ustalonej przez producenta, samo to odchylenie może spowodować słaby przebieg, przerwy w zapłonie, utratę mocy itp. Nigdy nie pomylisz się, postępując zgodnie z zaleceniami dotyczącymi świec zapłonowych wyszczególnionymi w instrukcji obsługi. Instrukcja podaje również dokładny zakres temperatur. Powszechnym błędem jest przekonanie, że zakres temperatur w jakiś sposób kontroluje temperaturę pracy silnika. W rzeczywistości zakres temperatur odnosi się do drugiej funkcji świecy - odprowadzania ciepła z komory spalania. Każda świeca zapłonowa działa również, jako wymiennik ciepła. Różnica między wtyczkami „zimnymi” i „gorącymi” polega zasadniczo na ilości izolacji i jej powierzchni. Gorące wtyczki mają dłuższą i cieńszą końcówkę izolatora i zatrzymują więcej ciepła. Zimne świece zapłonowe mają krótszy i grubszy nosek izolatora i łatwiej odprowadzają ciepło. Silniki motocyklowe są mniejsze niż te stosowane w samochodach, więc ich świece zapłonowe mają inne wymiary i parametry cieplne. Zazwyczaj motocyklowe świece zapłonowe są odmianą „chłodniejszych”. W każdym razie, chyba, że jesteś doświadczonym konstruktorem silników, przestrzeganie specyfikacji producenta dotyczących zakresu temperatur jest właściwą rzeczą do zrobienia. Jeśli zakres jest zbyt zimny, możesz skończyć z nagromadzeniem węgla, który się nie spali. Jeśli świeca zapłonowa jest zbyt gorąca, w silniku Twojego motocykla może dojść do przedwczesnego zapłonu i utraty mocy. Przegrzana świeca zapłonowa prawdopodobnie przedwcześnie się zepsuje. Sklep Lidor ma w swojej ofercie szeroką gamę świec zapłonowych do wielu modeli chopperów i cruiserów. Jak zawsze polecamy tylko produkty sprawdzonych firm, takich jak Denso, Champion, Accel, NGK i wielu innych.

Jest 2 produktów.
Aktywne filtry
