-
Akcesoria
- Audio, elektronika, GPS
-
Bagaż
- Blokady i zabezpieczenia
- Dźwignia zmiany biegów i hamulca nożnego
- Elektryka
- Filtry powietrza i układ paliwowy
- Gmole
-
Kierownica i osprzęt
- Manetki
- Podgrzewane manetki
- Akcesoria do manetek
- Dźwignie sprzęgła i hamulca
- Lusterka
- Adaptery do lusterek
- Nakładki na lusterka
- Uchwyty na telefon i nawigację
- Uchwyty na napój
- Uchwyty na kamerę
- Kierownice
- Risery
- Osprzęt kierownicy
- Akcesoria na kierownicę
- Uchwyty linek
- Oploty
- Linki gazu i sprzęgła
- Kokpit i zegary
- Koła i elementy kół
- Nakładki, osłony i ozdoby
-
Oświetlenie
- Podnóżki i podesty
- Pokrowce
-
Rama i nadwozie
- Siedzenia i oparcia
- Silnik
- Spacerówki
-
Szyby i owiewki
- Układ hamulcowy
- Układ napędowy i skrzynia biegów
- Układy wydechowe
- Zawieszenie
- STREET i SKUTERY
-
ADVENTURE
-
Części
- Akumulatory
- Filtry oleju
- Filtry paliwa
- Wkłady do filtrów powietrza
- Świece zapłonowe
- Tarcze hamulcowe
- Klocki hamulcowe
- Uszczelniacze zawieszenia
- Pasy napędowe
- Błotniki
- Sprzęgła
- Uszczelki skrzyni biegów
- Uszczelki sprzęgła
- Czujniki, Przekaźniki
- Układ paliwowy
- Uszczelki silnika
- Regulatory napięcia, Statory, Rotory
- Przewody zapłonowe, Cewki Zapłonowe
- Skrzynia biegów
- Części silnikowe
- Oleje i chemia
- Gadżety motocyklowe
- Narzędzia i wyposażenie
- Odzież
- Kaski
- Kategorie
-
- Akcesoriaaddremove
- Audio, elektronika, GPS
- Bagaż
- Blokady i zabezpieczenia
- Dźwignia zmiany biegów i hamulca nożnego
- Elektryka
- Filtry powietrza i układ paliwowy
- Gmole
- Kierownica i osprzęt
- Kokpit i zegary
- Koła i elementy kół
- Nakładki, osłony i ozdoby
- Oświetlenie
- Podnóżki i podesty
- Pokrowce
- Rama i nadwozie
- Siedzenia i oparcia
- Silnik
- Spacerówki
- Szyby i owiewki
- Układ hamulcowy
- Układ napędowy i skrzynia biegów
- Układy wydechowe
- Zawieszenie
- STREET i SKUTERY
- ADVENTURE
- Odzieżaddremove
- Kaskiaddremove
- Gadżety motocykloweaddremove
- Oleje i chemiaaddremove
- Narzędzia i wyposażenieaddremove
- Częściaddremove
- Akumulatory
- Filtry oleju
- Filtry paliwa
- Wkłady do filtrów powietrza
- Świece zapłonowe
- Tarcze hamulcowe
- Klocki hamulcowe
- Uszczelniacze zawieszenia
- Pasy napędowe
- Błotniki
- Sprzęgła
- Uszczelki skrzyni biegów
- Uszczelki sprzęgła
- Czujniki, Przekaźniki
- Układ paliwowy
- Uszczelki silnika
- Regulatory napięcia, Statory, Rotory
- Przewody zapłonowe, Cewki Zapłonowe
- Skrzynia biegów
- Części silnikowe
- Akcesoria
Oleje przekładniowe
W przeciwieństwie do samochodu osobowego, w którym jest wystarczająco dużo miejsca na zespół napędowy, przestrzeń w większości motocykli jest znacznie ogran...
W przeciwieństwie do samochodu osobowego, w którym jest wystarczająco dużo miejsca na zespół napędowy, przestrzeń w większości motocykli jest znacznie ograniczona, co zmusza inżynierów do projektowania bardzo kompaktowych i raczej złożonych konfiguracji. Jeśli chodzi o smarowanie, silnik, skrzynia biegów i sprzęgło mają różne wymagania dotyczące oleju, jednak wiele czterosuwowych motocykli nie ma oddzielnych z...
W przeciwieństwie do samochodu osobowego, w którym jest wystarczająco dużo miejsca na zespół napędowy, przestrzeń w większości motocykli jest znacznie ograniczona, co zmusza inżynierów do projektowania bardzo kompaktowych i raczej złożonych konfiguracji. Jeśli chodzi o smarowanie, silnik, skrzynia biegów i sprzęgło mają różne wymagania dotyczące oleju, jednak wiele czterosuwowych motocykli nie ma oddzielnych zbiorników, aby utrzymać trzy różne płyny od siebie i używać tego samego płynu do smarowania wszystkiego. Oprócz trudności w stworzeniu dobrze zbilansowanego oleju wywołuje liczne spory wśród motocyklistów posiadających motocykle z możliwością osobnej wymiany oleju silnikowego i przekładniowego. Na przykład motocykle firm Harley-Davidson i Buell zwykle używają trzech rodzajów oleju - oleju silnikowego, oleju pierwotnego (sprzęgłowego) i oleju przekładniowego, co pozwala na maksymalne wykorzystanie wszystkich odpowiednich zespołów i niezawodnie chroni je przed zużyciem. Chociaż niektórzy motocykliści używają tego samego środka smarnego we wszystkich tych systemach, lepiej jest używać różnych produktów. Jeśli chodzi o płyn przekładniowy przeznaczony do manualnej skrzyni biegów, to zazwyczaj ma on wyższą lepkość niż zwykłe oleje silnikowe i zapewnia płynniejszą zmianę biegów, cichszą pracę i dłuższą żywotność zespołu. W przypadku mokrego sprzęgła należy upewnić się, że stosowany tam płyn jest kompatybilny z takim układem i nie zawiera modyfikatorów tarcia ani dodatków EP. W przeciwnym razie może to doprowadzić do nadmiernego poślizgu i uszkodzenia sprzęgła, (dlatego olejów samochodowych nie można stosować w motocyklach). W każdym przypadku dobrze jest zapoznać się z instrukcją serwisową przed zakupem jednego lub drugiego płynu do twojej maszyny. W sklepie Lidor oferujemy szeroki asortyment płynów i olejów do przekładni motocyklowych spełniających najwyższe standardy, jakości. Wiele naszych produktów jest specjalnie opracowanych zarówno dla mokrych sprzęgieł, jak i skrzyń biegów pracujących z silnikiem dwu- lub czterosuwowym. Znajdziesz tutaj również płyny do automatycznych skrzyń biegów oraz kompletne zestawy do wymiany oleju zawierające wszystkie potrzebne rodzaje oleju i filtry. Polecamy tylko produkty od najlepszych w branży, takich jak Motul, Bel-Ray, Castrol i innych.

Jest 20 produktów.
Aktywne filtry

Olej do skrzyni biegów, przekładni Drag Specialties 80W-140 syntetyczny

Olej do skrzyni biegów i sprzęgła mineralny Harley-Davidson Sportster

Olej do sprzęgła Drag Specialties mineralny 1 litr Harley-Davidson

Olej przekładniowy Drag Specialties 80W-90 mineralny 1 litr Harley-Davidson

Oryginalny olej silnikowy SYN OIL 15W-50 Harley-Davidson REV MAX 1 litr

Oryginalny olej przekładniowy GEAR OIL 80W-140 Harley-Davidson 1 litr

Olej syntetyczny Screamin Eagle SYN3 20W50 oryginalny Harley-Davidson 1 litr
