-
Akcesoria
- Audio, elektronika, GPS
-
Bagaż
- Blokady i zabezpieczenia
- Dźwignia zmiany biegów i hamulca nożnego
- Elektryka
- Filtry powietrza i układ paliwowy
- Gmole
-
Kierownica i osprzęt
- Manetki
- Podgrzewane manetki
- Akcesoria do manetek
- Dźwignie sprzęgła i hamulca
- Lusterka
- Adaptery do lusterek
- Nakładki na lusterka
- Uchwyty na telefon i nawigację
- Uchwyty na napój
- Uchwyty na kamerę
- Kierownice
- Risery
- Osprzęt kierownicy
- Akcesoria na kierownicę
- Uchwyty linek
- Oploty
- Linki gazu i sprzęgła
- Kokpit i zegary
- Koła i elementy kół
- Nakładki, osłony i ozdoby
-
Oświetlenie
- Podnóżki i podesty
- Pokrowce
-
Rama i nadwozie
- Siedzenia i oparcia
- Silnik
- Spacerówki
-
Szyby i owiewki
- Układ hamulcowy
- Układ napędowy i skrzynia biegów
- Układy wydechowe
- Zawieszenie
- STREET i SKUTERY
-
ADVENTURE
-
Części
- Akumulatory
- Filtry oleju
- Filtry paliwa
- Wkłady do filtrów powietrza
- Świece zapłonowe
- Tarcze hamulcowe
- Klocki hamulcowe
- Uszczelniacze zawieszenia
- Pasy napędowe
- Błotniki
- Sprzęgła
- Uszczelki skrzyni biegów
- Uszczelki sprzęgła
- Czujniki, Przekaźniki
- Układ paliwowy
- Uszczelki silnika
- Regulatory napięcia, Statory, Rotory
- Przewody zapłonowe, Cewki Zapłonowe
- Skrzynia biegów
- Części silnikowe
- Oleje i chemia
- Gadżety motocyklowe
- Narzędzia i wyposażenie
- Odzież
- Kaski
- Kategorie
-
- Akcesoriaaddremove
- Audio, elektronika, GPS
- Bagaż
- Blokady i zabezpieczenia
- Dźwignia zmiany biegów i hamulca nożnego
- Elektryka
- Filtry powietrza i układ paliwowy
- Gmole
- Kierownica i osprzęt
- Kokpit i zegary
- Koła i elementy kół
- Nakładki, osłony i ozdoby
- Oświetlenie
- Podnóżki i podesty
- Pokrowce
- Rama i nadwozie
- Siedzenia i oparcia
- Silnik
- Spacerówki
- Szyby i owiewki
- Układ hamulcowy
- Układ napędowy i skrzynia biegów
- Układy wydechowe
- Zawieszenie
- STREET i SKUTERY
- ADVENTURE
- Odzieżaddremove
- Kaskiaddremove
- Gadżety motocykloweaddremove
- Oleje i chemiaaddremove
- Narzędzia i wyposażenieaddremove
- Częściaddremove
- Akumulatory
- Filtry oleju
- Filtry paliwa
- Wkłady do filtrów powietrza
- Świece zapłonowe
- Tarcze hamulcowe
- Klocki hamulcowe
- Uszczelniacze zawieszenia
- Pasy napędowe
- Błotniki
- Sprzęgła
- Uszczelki skrzyni biegów
- Uszczelki sprzęgła
- Czujniki, Przekaźniki
- Układ paliwowy
- Uszczelki silnika
- Regulatory napięcia, Statory, Rotory
- Przewody zapłonowe, Cewki Zapłonowe
- Skrzynia biegów
- Części silnikowe
- Akcesoria
Smary do łańcucha
Czyszczenie i smarowanie łańcucha motocyklowego to podstawowa procedura konserwacyjna, chyba, że masz napęd wałem. Okres międzyobsługowy z...
Czyszczenie i smarowanie łańcucha motocyklowego to podstawowa procedura konserwacyjna, chyba, że masz napęd wałem. Okres międzyobsługowy zależy od stylu jazdy, pogody i obciążenia, ale dobrą zasadą jest sprawdzanie łańcucha raz na 500 km, wyregulowanie w razie potrzeby i nałożenie wystarczającej ilości smaru. Ponowne naciągnięcie łańcucha po dłuższej jeździe w deszczu nigdy nie boli. Aby chro...
Czyszczenie i smarowanie łańcucha motocyklowego to podstawowa procedura konserwacyjna, chyba, że masz napęd wałem. Okres międzyobsługowy zależy od stylu jazdy, pogody i obciążenia, ale dobrą zasadą jest sprawdzanie łańcucha raz na 500 km, wyregulowanie w razie potrzeby i nałożenie wystarczającej ilości smaru. Ponowne naciągnięcie łańcucha po dłuższej jeździe w deszczu nigdy nie boli. Aby chronić łańcuch i przedłużyć jego żywotność, oferujemy szeroki wybór smarów i środków czyszczących do łańcuchów motocyklowych, a wszystkie opracowane są tak, aby ta kluczowa część przenosząca moc działała prawidłowo przez wiele kilometrów.
Łańcuch należy zawsze wyczyścić przed smarowaniem. Brud, olej i brud gromadzą się na jego powierzchni i działają jak ścierniwo, które może skrócić ich żywotność. Wielu z nas jest przyzwyczajonych do nakładania nafty w celu rozpuszczenia nagromadzonego brudu. Chociaż nafta tworzy film, który może uniemożliwić prawidłowe przywieranie smaru do powierzchni łańcucha. Zaleca się stosowanie specjalnych środków do czyszczenia łańcuchów, które bezpiecznie usuwają pozostałości bez uszkadzania elementów łańcucha i przygotowują powierzchnię do dalszego smarowania. Po spryskaniu środka czyszczącego i wyszorowaniu łańcucha należy go dokładnie wysuszyć. Smar należy nakładać tylko na czystą, suchą powierzchnię.
Różne typy łańcuchów wymagają różnych smarów. Proste łańcuchy rolkowe muszą być regularnie smarowane, aby działały prawidłowo. Łańcuchy typu O-ring lub uszczelnione łańcuchy są używane w wielu nowoczesnych motocyklach. Mają już smar wewnątrz gumowych wkładek. Smary do łańcuchów o-ring chronią łańcuch przed rdzą, zapewniając jednocześnie amortyzację pomiędzy rolką a kołem zębatym, aby przedłużyć żywotność łańcucha. Smary do łańcuchów motocyklowych są oferowane w postaci wosku (pasty) i aerozolu, przy czym ta pierwsza umożliwia bezproblemową aplikację, a druga zapewnia łatwiejszy i szybszy sposób smarowania łańcucha.
W swojej ofercie sklep Lidor posiada smary przeznaczone specjalnie do łańcuchów typu O-ring oraz uniwersalne do wszystkich typów. Zawierają zaawansowane formuły, które utrzymają łańcuch w czystości, chronią go przed korozją i nie powodują tarcia. Wysokiej, jakości smary pozostawiają cienką warstwę, która chroni wszystkie ogniwa łańcucha, odpycha wodę i nie przyciąga brudu.
Jest 18 produktów.
Aktywne filtry