

PRZY ZAMÓWIENIU PROSIMY PODAĆ MODEL MOTOCYKLA!
Stelaże do mocowania bocznych sakw firmy Tokart
Mechanizm zamykania i mocowania przykręcany jest bezpośrednio do sakwy, natomiast kołki umieszczane są na motocyklu ( kołki wkręcane są zamiast śrub umiejscowionych na tylnej listwie motocykla). Umożliwia to szybkie zakładanie i zdejmowanie sakw z motocykla bez konieczności użycia dodatkowych narzędzi.
Dodatkowo mechanizm występuje w kilku rozmiarach, dzięki czemu można dopasować go do każdego modelu motocykla i rozmiarów sakwy - wybierając odpowiednią wielkość i długość płyty mocującej.
System zamykany jest na kluczyk, co umożliwia pozostawienie sakw zamontowanych na motocyklu, zapewniając im bezpieczeństwo.
Produkt został wykonany z najwyższej jakości materiałów: elementy cynkowane elektrolitycznie w celu wykluczenia zjawiska korozji, pokrywane proszkowo na kolor czarny mat, śruby do mocowania posiadają odpowiednią klasę wytrzymałości tak aby zapewnić bezpieczeństwo i komfort użytkowania.
Stelaże-wersja standard : cena obejmuje prawą i lewą stronę, komplet zawiera: 4 szt. kołków wkręcanych do motocykla ze śrubami, tulejkami i podkładkami - kompletny zestaw montażowy.
System pasuje do motocykli typu cruiser, custom, chopper, drag czy classic - jest dobierany indywidualnie do każdego motocykla.
UWAGA:
Istnieje możliwość zakupu dodatkowych akcesoriów - płatnych oddzielnie:
- Kątowniki usztywniające (wersja czarna): dedykowane do sakw o niewystarczającej sztywności, lub w których przewożone są duże ciężary. Produkt występuje w dwóch wersjach: symetryczny i niesymetryczny. Wysokość wynosi 220mm, a półka dolna na gabaryty 90mm x 240mm. Kątownik na zgięciu posiada specjalny rowek w którym mieści się szew sakwy. Komplet zawiera kątowniki na prawą i lewą stronę, posiadające pełny zakres regulacji góra-dół , przód-tył i pochylenie względem stelaża dla uzyskania odpowiedniej pozycji sakwy.
- Blachy- Z - dedykowane do motocykli, które nie posiadają śrub na tylnym błotniku, konieczne jest wówczas użycie dodatkowych blach i zamontowanie ich wewnątrz błotnika motocykla do fabrycznych otworów w ramie.
Blachy Z są konieczne do motocykli:
Harley Davidson V-ROD, V-ROD Muscle, Night Rod Special 2012, Suzuki Intruder VS 800, VS 1400
Zobacz także